• +90 358 212 9975

  • Slogan

  • info@erkobilgisayar.com.tr

Destek

Telefon Desteği; Kullanıcılarımızın acil sorunlarını çözümlemek ya da sorularına cevap vermek amacı ile kurulan bu servisimiz hafta içi 08:30 - 18:30, Cumartesi günü ise 09:30 - 16:00 arasında hizmet vermektedir. +90 (358) 212 99 75 (pbx) numaralı telefon hattından ulaşabileceğiniz ERKO sorununuzu en kısa sürede çözmek için uzman kişiyi yönlendirecektir.

Kullanıcılarımız telefon ile destek alırken birkaç noktaya dikkat ederek yapılacak işlemleri kısaltabilirler. Bunlar;

  • Sorunun nereden kaynaklandığını tespit ediniz ya da telefon açmadan önce programınızda sorun yaşadığınız modülü ekrana getiriniz. Bunun yanında not almak üzere kağıt ve kalem bulundurunuz.
  • Öncelikle çalıştığınız şirketin ismini, kendi isminizi, size ulaşabileceğimiz telefon ya da faks numaralarını belirtiniz, Destek görevlisine bu bilgileri kayıt etmesi için zaman tanıyınız.
  • Görüştüğünüz ERKO Destek görevlimizin ismini mutlaka kayıt ediniz.
  • Destek görevlisi size sorununuzu gidermek için izleyeceğiniz yolu anlatacaktır. Bu bilgilerin notunu alınız ve bu sorunla karşılaşabilecek diğer arkadaşlarınıza iletiniz.

E-Mail Desteği: http://www.erkobilgisayar.com.tr/iletisim.html  adresinde iletişim destek bölümünden sorularınızı iletebilir, uzman personelimizden yardım ve bilgi alabilirsiniz.

Yerinde Destek: ERKO tüm destek noktaları ile ihtiyaç duyduğunuzda size en kısa sürede servis hizmetini sağlayacaktır. Servis ile ilgili herhangi bir sorun yaşadığınızda +90 (358) 212 99 75 numaralı Ücretsiz Danışma Hatlarımıza şikayetinizi, görevli için randevu aldığınız görevlimizi (Ad Soyad) belirterek iletiniz.

Online Destek: Firmanıza gelmeden çözülebilecek sorunları , sizlerin bilgisi dahilinde  Ekranınıza uzaktan erişim sağlayarak  sorunlarınızı çözebilmek için gerekli uzaktan destek programını indirip , ID ve Şifresini destek veren yetkiliye bildiriniz..